Wednesday, December 30, 2009

Pengantin Baru

Selamat Pengantin Baru buat Hanis dan pasangan...Inilah aktiviti masa last week..kejenye pergi rumah orang kawen je..okla dari duduk umah je..layan!!


otw ke rumah pengantin..serba purple satu family..

nilah pengantinnye..merah menawan tu.peace!!

hanis ni nak ambik berkat..hihi..moga cepat dapat anak ye..

1 Malaysia.. kawan daddy

ni pengantin lama..

eisya dengan ummi..gembiranya 2 beranak ni dapat jalan..

p/s:- dah nak mula sekolah..kena ambil mood ni..

8 comments:

[-suziey-] said...

ooo ni kesinambungan n3 bwh ni sbb baju sama..ekek:p
tantel epngantin in red..menyerlah..

ha amik mood nk skolah yek..hehe..

miera said...

cantik nyer eisya..sma cantik mak gan anak..hii.hii

naurah makwa said...

uih..pengantin lelaki hidung mancung..

shila ariff said...

hah...dah penghujung cuti sekolah pun masih ada kenduri kawen??

ni mesti kes sambg cuti krismas..dapat 3 hari free leave..heeee...

ibu damia said...

merahnya pengantin...

sama merah ngan keta daddy yg vogue tu....

yang tak tahan tu pengantin lama pulak sipu2 amik gambar...

CuTeMiUt78 said...

aahaaksss.. muka ibu ngan anak yg ceria dpt berjalan ya.. walaupun ke majlis kawin.. wah.. pengantin yg hover merah mak ngah

ibu_arifa said...

manisnyer senyuman Eisya pic yg last tu..apasal aku tgk Mr ko mcm makin 'comel' jer..hihihi.. peace!

selamat berkerja semula yer Fara, selamat 'berjuang' di sek kembali :)

Mr. Adz said...

ibu damia -> kete merah tu bukan kete kite.. kete family.. dady eisya guna kete ciput aje...

ibu arifa -> mana tak comel... asyik tiap2 minggu gi outing.. mana blh control makan..