Monday, December 14, 2009

Aksi Ceria Si Comel Bersama Stereng

Contest lagi ye..sebab dah nak due date ni..so kena la layan n3 contest je..Kali ni contest untuk Aksi Ceria Si Comel Bersama Stereng..anjuran mummy adam sempena birthhday adam yang ke 2 ni..happy birhtday ye adam..

syarat semua dah follow..pic yang di pertaruhkan adalah..


Nama : Nur Aleesya bte Mohd Adzhar
Umur : 1 tahun 2bulan

pic ni diambil waktu nak bawa eisya pergi ke taman..saje posing sekejap..lagipun masa ni rambut eisya pendek..baru potong je..sekarang dah panjang la..eisya tak silap masa ni dalam 7 bulan..Eisya memang suka sangat kalau di letakkan kat stereng ni..kejenye nak goyangkan stereng tu je..hihii..dah nak belajar bawa kete ke eisya??..sampai sekarang ni,eisya suka sangat naik kete main stereng..layankan aje la..

ok..selamat memilih ye para juri..


p/s:- tunggu n3 holiday ye..

6 comments:

UmiDAnisH said...

goodluck

shila ariff said...

g.luck eisya..sempat lagi umi masuk contest..tggl lg 3 hari tu...

ibu_arifa said...

good luck...ingtkan dah ada entry gi holiday dah.. lambatnyer..nk tau gak korang gi kat mana aritu..

10 said...

good luck...

ibu damia said...

good luck eisya..

Ryn said...

salam ziarah,

good luck eisya!