Saturday, December 12, 2009

Nota Ringkas

Akhirnya tercapat gak hajat nak g realese tension ni..emm macam la tension sangatkan..tapi memang tension pun sebab dah lama nak g holiday ni,tapi daddy eisya sekarang susah nak cuti..Akhir tahunkan banyak keje..tapi tak lama pun pergi..2 hari 1 malam je..tunggu cite eisya holiday nanti ye..wei,ade ke orang nak tunggu n3 aku ni..perasan je lebih kan..tapi aku tahu memang ade orang menunggu tu..hihiii..

ok..dah nak bertolak ni..daaa...

6 comments:

ibu emy efy eqy said...

ok. akak tunggu cite holiday ye...

Putra Mama said...

sy pun tunggu citer holiday eisya.. hepy2 yer spnjg holiday.. ;)

ibu_arifa said...

amboi..mentang2 lah dapat pergi holiday..entry/komen pun pendek jer yer...

happy holiday... :)

[-suziey-] said...

hoho happy holiday..huhu..xpe sabaar2..huhu..jeles siot:p

10 said...

amboi... holiday kat mana tu?

shila ariff said...

pi holiday kat ne?? selamat bercuti n ber'enjoy'..k..drive carefully..