Monday, December 14, 2009

Cutest Baby Smiling Contest By MomBloggersPlanet

Last minit penyertaaan ni..tak tahu la terima ke tak..cuba je la..Contest Cutest Baby Smiling anjuran Mombloggersplanet. Pic yang dipertaruhkan adalah :-

Nama : Nur Aleesya bte Mohd Adzhar
D.O.B : 09. Oct 2008


Sejak kecil lagi eisya memang seorang yang murah ngan senyuman..suka betul tengok senyuman eisya ni..senyuman tu akan membuatkan lagi comel seorang baby tu..Senyuman tu juga menandakan eisya dalam keadaan yang selesa dan ceria..memang suka tengok baby yang senyum ni..Lagi satu bila eisya tersenyum je,rasa macam puas dan ummi pun turut rasa gembira sekali..Bila balik keje,tengok eisya tersenyum gembira tu,memang hilang semua rasa penat..terus rasa bersemangat sangat..Memang senyuman eisya boleh mengubat semua masalah yang berlaku sebelum tu..Last sekali ' Senyuman eisya Seindah Suria.'

Contest ni di taja oleh :-

PhotobookMalaysia

&

AliceWonders

terima kasih pada semua sponsor ni..

4 comments:

ibu damia said...

GOOD LUCK EISYA....DAH ADER 4 BTG GIGI YER....

Intan said...

Alaa laaa so cute sgt lah senyuman yg ini :D

Budak2 kalo senyum, seriesss leh mencairkan hati je :)

Gud luck ye sayang!

ibu_arifa said...

good luck Eisya..

10 said...

hihhhiihiii... cutenya senyum nampak gg... good luck...