Monday, January 11, 2010

I hope U hope

Eisya masih demam lagi..dari hari khamis sampai la ke hari ni..dah bawak pergi klinik tapi macam masih sama jugak..sedihnya tengok eisya..tak pernah lagi eisya kena demam lama macam ni..eisya jarang demam,dan kalau demam pun selalunya 2 hari je dah baik..kali ni demam dengan muntah-muntah lagi dan kena cirit birit lak..tak boleh masuk makanan,mesti akan keluar balik..so,hari ni akan terus pergi ke hospital..hope eisya tak kena ape-ape la..dah la musim gelombang ke-2 tu..Ya Allah,selamatkan la anak ku dan sihatkan la dia..

eisya dengan matanya yang berair je..

air mata yang keluar

sayunye tengok pic ni..rindu dengan gelak tawa eisya

17 comments:

mama tisya said...

alahai sian eisya demam..berair air mata..tp tetap comei....smoga eisya cepat sembuh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

musim skang ni.selalu jarang kepala dia dan lap badan biar suhu cepat turun.my nuha pun br baik demam!
moga cepat sihat yer eisya!

shila ariff said...

alahai..ciannya eisya..demam on off ke??...dulu, hazim pun demam panjang gak n on off..rupa2nya nak naik campak...

miera said...

cia nyer aleesya...rajin2 mkn ubat yer sayang...moga cepat sembuh....amin

sharifah syahirah TSM [chep] said...

iesya...
nape sakit ni...
aunty baru nak hepy2 sambut bday dgn eisya... =)

insyaAllah,
dgn izin Allah, sihat lah eisya esok lusa.
Eisya doa byk2 kat Allah ye,
sakit ni sebenarnya nikmat juga.
Nikmat ujian, mungkin untuk eisya, mungkin untuk ibu ayahnya.
aunty doakan eisya cepat2 sembuh.
kesian ummi, sedih2 tgk eisya sakit.
go go eisya!
cium skit kasi sihat >,<

[-suziey-] said...

alalal siannya eisya..seih je tgk muka sakit..mmg xkeruan la kalu ank xsihat cenggini..rindu ngn aksi lasak dia..smga eisya cpt sembuh yek..rajin2 mkn ubat tau....sayaaaaang eisya :)

ummiaqeef said...

alahai..ciannye tgk eisya ni..semoga cpt sembuh ye..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

kesian eisya nangis..cepat baik tau cyg eisya

damia tinggai batuk ja la..kesian la tgk anak demam..sedih semua ada..

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

lol.. kesiannya..
get well soon dear!

ibu_arifa said...

sedih dan sayu nyer tgk pic air mata eisya nih..demam sampai cam tu sekali. aku pun doakan agar Eisya cepat2 sembuh jugak...kejap2 dah lah demam..nape nk ganggu eisya lama2..

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..mmg syahdu tgk gmbar2 eisya tu..sedih kan kalau tgk anak lemah jerk n tak aktif macam biasa..smoga eisya cpt smbuh yek..

Zara, panas demam nmpaknye dh kebah..tp saki baki meragam still ada..so masih kena bersabar melayah kerenah diela skang nih..huhu

ibu damia said...

semoga eisya cepat sembuh....setiap dugaan tu pasti ader hikmahnya....ko sabar je yer...

UmiDAnisH said...

erm.. cian dia.. danish dulu pun penah demam macam ni la, umi lap balut badan dia dgn tuala basah, memang susut habis badan masa tu sebab tak leh makan n minum.. sebab akan muntah dan cirit birit.. memang mencabar sungguhla.. bukan danish je nangis, umi dia pun sama sebab kesian tgk dia.. banyakkan bagi air garam utk ors baby pada eisya spaya garam dalam badan cukup dan peru tidak kembung. try minta nasihat doktor.

Intan said...

Ya Allah sedihnya tgk eisya dlm gbr tu...sayu je rasa :(

Semoga si comel nie sepat sembuh dan di jauhkan dr penyakit yg merbahaya...amin.

Mrs. Adz said...

terima kasih pada semua..

ecamajasara said...

cepat sembuh ye,syg...

10 said...

alahai... ciannya kat eisya... demam ek... semoga cepat sembuh ya...