Monday, January 25, 2010

Gadis Melayu..

Seminggu ni pergi sekolah kena pakai tudung putih je la..emm..sebenarnya tak berapa suka pakai tudung putih..nape ekh..kalau pakai muka macam nampak kontra je..kalau muka putih cantik la..ni muka dah la kurang putih hitam..hihii..tapi kenala patuhi arahan..'Kesetian kepada raja dan negara'..tiap-tiap minggu baca ikrar ni..

Eisya sekarang ni,kuat tul la merajuk..adoi..tak leh kena marah skit mesti nangis..tapi dia macam wat-wat nangis je..bukan betul pun..dah tu,kalau pe yang dia nak,kita tak bagi,pun nangis gak..ish..ish..nangis manja la tu..tapi banyak gak yang kelakar ngan eisya ni..dah pandai nak bergaya..nak pakai rantai la,gelang,spec mata..tambah dengan beg lagi..kehulu hilir nak suh pakaikan beg..kalau tak beg dia,beg yang macam bakul tu pun boleh..dia letak kat tgn mcm org nak g pasar tu..hihii..macam cik kiah nak ke pasar..:p layankan aje la..

ni semua dia mintak dipakaikan..tak layan nanti nangis..pandai lak,cari dalam laci..

bila cakap nak bergambar..mesti diri macam ni..konon bergaya la tu..

ni lagi ..

muka ayu aleesya..hihii

12 comments:

ibu damia said...

amboi.bukan main comeyy + ayu lagi anak dara sorang ni...dgn spec pink lagi....habislah....cepat ni dapat menantu ni fara....

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

ala comeynya eisya..
sabar je la 7 lg brapa hari je lagi ni..

Farra Dhelina said...

ohh aleesya sgt comeyy laaa..;)

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss.. sama la ngan kita.. kena pakai tudung putih.. yg rasa cam contra ngan muka gitu...
alahai tomeynya dak eisya ni.. dah pandai nak bergaya tu

miera said...

cute nyer aisya...dah pandai merajuk ekkk...

shila ariff said...

aduh aduh...comel bangat anak dara ini..berkacamata plak tu...aduh aduh..luruh jantung hazim (bg pihak, b/p)

Mrs. Adz said...

tima kaceh semua aunty.... aw... malu i.... :-P

ibu_arifa said...

huhui..lawa sukmo anak dara nih. memang ku jeles dgn mu, sbb anak mu mau di pakaikan segala aksesori tu. sweet sgt tau..

Intan said...

Pheeewiiit!

One word...."sweeeeet" gitu ;)

lin muhamad said...

fuyooo!!!
macam princess tu..cutela eisya..

lin muhamad last post..#cameron highlands+lecture+checkup+toys+love-bite+ikea+hutang

lily azliyana @ mama zara said...

walah2x..manisnye si eisya..lengkap eksesori sume ek..plg cute tang cermin mata pinknye tulaa..hihi

[-suziey-] said...

xpela seminggu je..lps seminggu ni ko buang trus tudung putih tu..ekekek:p

aku suka la glasses eisya yg pinkish itu..hehe