Tuesday, January 26, 2010

Contest Sweet Picture Anak Bersama Ibu


Anjuran : Ieya

Penaja : Mytomeioutlet

pic yang di pertaruhkan..

gambar ni sangat sweet sebab mata ummi dapat bertentangan ngan mata eisya dalam keadaan yang sangat gembira dan berpelukan..dapat merasai kegembiraan eisya yang terpancar melalui sinar mata eisya..getaran dari hati ke hati..I love u,U love me..

10 comments:

sharifah syahirah TSM [chep] said...

sweeet.....
huhu~
aunty rasa eisya menang ni!

lily azliyana @ mama zara said...

hee..sweetnyeeee pic nih..daddy eisya ke yg tangkap gmbar ni..cntik gilerrr tau..mcm pro dh..=D

Mama_Aqish said...

hu..hu...mesti penyakit M dah sembuh kan...tu yang tegar masuk contest...cayok2 k...

shila ariff said...

sungguh comel gambor ini...dakapan seorg anak yng menyayangi ibunya...g.luck ok...

ibu_arifa said...

wah..gambar yg mantop dan meletop lah Fara..moga2 korang menang kali nih..so sweet pic nih.

ibu damia said...

woww wie cantiknya gambar ni...baru nak buat gambar cam ni...tapi pk2 mesti dah ader org buat cam ni....heheheh rupanya betul...tak pe2...aku amic gambar peluk dr belakang....

good luck eisya + ummie...

Intan said...

Weee sweet nya piccaa nie...gud luck dear!

10 said...

so sweet... good luck...

e!ya said...

salam kenal tq join contest so gd luck

[-suziey-] said...

hehe..sweet..mmg nmpk kemanisannya..ecewah..mcm pakwe makwe dh ni..ahaks..good luck buddy