Friday, August 21, 2009

~Candid Giveaway Contest~

Pengumuman!!contest lagi ye..kali ni aku nak joint Candid Contest lak..

Contest ni dianjurkan oleh Zieha..kalau nak joint sempat lagi ni sebab contest ni akan berakhir pada 31 ogos nanti..mula-mula tu rasa macam lambat skit nak post pasal contest ni,tapi sebab dah terkena akibat last minit ni,daku post la awal..memula nak joint contest raya sedondon tu,tapi dah tutup lak..tak sempat nak post..aku kiciwa..kiciwa tau..huhu...

suka..suka..suka ambik gambar candid..nak masuk contest ni jenuh mencari pic-pic yang betul-betul nampak candid..dan akhirnya pic yang dibawah ini yang dipilih ye..memang betul- betul candid pun masa ni..

syarat-syarat contest ni seperti biasa la..ok jom kita tengok pic yang dipertaruhkan ye..
-


-


-



-



-




hah,amacam candid tak??..gambar di ambil semasa weols kat rumah kawan abah..tengah tengok bunga-bunga yang ade kat sekitar tu..cantik tul bunga-bunga dia..tiba-tiba ade nyamuk yang hinggap kat muka si kakak,,terus si adik menampar pipi si kakak..maka si kakak pun mengadu la kesakitan..si adik siap menunjukkan 1 tu bahawa dia tak nak nyamuk tu menggigit si kakak..menunjukkan kasih sayang si adik kepada si kakak..si kakak memegang pipi kerana kesakitan..

ok pada yang nak joint tu,jangan berlengah lagi..terjah ke sini ye..
http://zieha-myworld.blogspot.com/



6 comments:

zieha said...

salam perkenalan mama aleesya;

tks ye coz joining my candid giveaway..nice shoot candid..tu..hehehe
check out resultnya nnti yek
GOODLUCK:D

SELAMAT BERPUASA N SALAM RAMADHAN

ummuabdullahsyaakir said...

Hehe nasib baik tak ditampar kuat2..eem mau merah pipinya

Apapun good luck ye ummi ^_^

10 said...

ooooo... kena penampar rupanya... cian kakak tu ek...
good luck...

ibu_arifa said...

haa..sian kena tampar...tampar2 manja gitu

shiemz said...

la..gamaba yg pertma tu.. leh ek tdo mcm tu.. haha.. siann..

[-suziey-] said...

HAHAHAA..BTOL2 CANDID NI..KALU NMPK BEKAS TAPAK TGN LG BEST..EKEKEK:d

GOOD LUCK WEII