Sunday, November 1, 2009

Daddy Blues..

Sabtu yang lepas aku ade jamuan akhir tahun guru-guru..pergh!!melaram dengan pakai kebaya lagi..tapi lupa nak bawak kamera,so guna la kamera kawan..nak tgk ummi eisya pakai kebaya tunggu ye..sejak bersalinkan eisya,ni la first time pakai kebaya..sebabnye rasa badan dah tak sama macam dulu lagi..alignment dah lari la..hihiii..eisya sape yang jaga??hahahaa..tinggal la dengan daddy dia..baik daddy tolong jagakan eisyakan..nanti leh la mintak tolong lagi..jom tengok pic eisya daddy siapkan ye..baru lepas mandi..


alala..pakai baju birthday girl lagi..tapi dah lepas la eisya..(nampak tak gigi eisya..baru tumbuh sebatang..)


sukanya dia naik motor tu..aku panggil tu motor cik mon..hihiii


siap bersepit rambut lagi daddy siapkan eisya..suka la ummi tengok eisya


senyum lebarnye sampai sepet mata..tapi ni pic senyum ke funny ekh??

hah,ok tak daddy siapkan eisya..Thank u daddy eisya ..Love u..

p/s:-
-ringkasnye n3 ni..ngantuk daaa..
-minggu ni minggu yang bz sebab nak siapkan kertas soalan..

8 comments:

aisyahumaira said...

owh...bleh kira senyum & funny jgk laa..^_^
Pandai yer mr daddy jg eisya^_^

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..pandai daddy siapkan eisya :)

shila ariff said...

hah..sekali sekala bagi daddy dia jadi babysitter...ok gak tu???....at least kita tau keupayaan seorg lelaki menjaga anaknya...heeeee

lily azliyana @ mama zara said...

alalala..kemas jek daddy siapkan eisya yerk..siap bersepit rmbut lagi..=))

p/s: cntik rumah baru eisya. berseri2..hehehe..

ena said...

wahhhh.. cutenyer eisya...kemain lg senyum2.. cutenyer...

EIJAM'S FAMILY said...

suke nengok senyuman aleesya nie..comel jerk

[-suziey-] said...

waa melaram berbaju kebaya la ye ko..mentang2 daddy ei=ysya tlg jg eisya..ekeke:p

hmm kirs bole harap la lako ko jaga eisya..

ibu_arifa said...

comeynyer dia w/pun hanya abah dia yg jaga.. siap ambik2 gambar lg tuh..