Friday, October 2, 2009

Kesedihan Di Hari Raya

Hari jumaat raya ke-6 tu,we all semua bertolak ke nilai..beraya di nilai dan seterusnya menghantar kepulangan adik tersayang ke Qairo semula untuk meneruskan perjuangannya..sampai Nilai masa tu dah petang..malam tu lak sempat pergi ke Cheras beraya di rumah sedara di sana lak..esok pagi sabtu tu terus ke KLIA..waaaa sedihnya sebab terpaksa berpisah sekali lagi..bila lagi la nak jumpa ni..mungkin setahun lagi atau 2 tahun yang akan datang..InsyaAllah,eisya akan jenguk auntie kat sana nanti ye..Buat adik ku,teruskan perjuanganmu..Jadikan dirimu bagai pohon yang rendang di mana insan dapat berteduh. Jangan seperti pohon kering tempat sang pungguk melepas rindu dan hanya layak dibuat kayu api...Pulanglah dengan gelaran itu..

sebelum bertolak ke KLIA

wajah-wajah keceriaan eisya

ciuman selamat tinggal untuk eisya..nanti jumpa semula eisya dah pandai jalan la..

ummi siapakah ini??

bergambar sebelum berlepas

lambaian selamat tinggal untuk kami di Malaysia


daddy,merenung masa depan ke??



9 comments:

ibu damia said...

oraitt lah jugak tu... dapat beraya bersama....my SIL dah 5 tahun tak dpt beraya bersama..huhuhu....walaupun tiap2 tahun balik mesia, tapi waktu dia cuti tu selalu x ngam ngan waktu Hari Raya kat mesia....

adik u amik course apa?

p/s: SERATI tu macam sejenis itik tapi pendek sikit kot...kat kelate ni femes tapi daku tetap tidak menyukainya...

Mama_Aqish said...

sedihnyer...kejap je dah habis cuti kan....comel aleesya berbaju pink....cute gitu

ratna said...

sedihnya..tak per.. skrg ni masa berjalan dgn pantas. tup tup nanti dah balik adik awak.

[-suziey-] said...

cewah..berfalsafah..hehe..adik ko blaja ape wei kt qairo tu..cam best jek..hehe..eisya nk g melawat dia kat sana ek..ajak aku tau..hahaha:p

Intan said...

Takpe eisya sayang...pejam celik pejam celik nanti dpt jumpa balik aunty eisya tu kay sayang. Masa skrg nie sat je...

Kiss kiss sikit kat budak cute sorang nie...muah muah!

CuTeMiUt78 said...

oh.. sedih kerana perpisahan ya.. ala takpe berpisah seketika... nanti tiba waktunya ketemu jua..
tomey je eisya..

sharifah syahirah TSM [chep] said...

salam alayk...
syukran ya ukhti (terime kasih kakakku). =D
kiss utk eisya. muaahhhh,..

ibu_arifa said...

Wohooo...pandai ko bermadah berhelah yer...hihihi...tabik lah cikgu..
aku pun dah lama nak bertanya..adik ko tu cuti sampai bila?..dah terjawab lah kemuskilan aku bila baca entry ni..sob..sob.. ku tumpang sedih gak yer..siannyer jauh di perantauan...sib baik dapat balik berpuasa dan beraya di Msia..

10 said...

huhuhuhuhuhuuuuu... bila la dapat ketemu lagi? bape tahun lg aunty eisya kat qairo tu?