Friday, October 23, 2009

Baby In Gown Contest

Nak join jugak contest ni..contest ni dianjurkan oleh mamaaleiya.. sekarang ni banyak tul contest yang ade,dah macam cendawan tumbuh waktu hujan..hahahaa memang sekarang ni musim hujan kan..(benda la yang aku merepek ni) ..jom tengok pic yang dipertaruhkan..


Nama : Nur Aleesya binti Mohd Adzhar
D.O.B : 09/10/08

gambar ni sebenarnya baru je diambil malam tadi..gigih tul sebab nak join contest ni la..nasib baik eisya sporting..tersenyum je..

kat bawah ni pic yang lain-lain ye..cuci mata la jap..nengok aksi eisya..
(mamaaleiya,pic ni tak masuk tau)


8 comments:

ibu_arifa said...

amboi senyum jer Eisya nih..sporting betul...sure menang lah nih..gaun pun cantik sgt...

suka lah tgk aksi/ muka Eisya nih... cute!

ibu damia said...

lawa lah gaun tu....beli kat ne ni? ni gun yg eisya pakai masa bithday dia tu ke? rasa macam lain jer....btw good luck ok...


p/s: buat masa ni daku malas nak cari gambar2 ni...nanti rajin nak join jugak lah...tapi tgk2 nanti dah dateline....huhuhu....

CuTeMiUt78 said...

alahai.. tomey je muka eisya.. memang cute sgt... good luck eisya

[-suziey-] said...

comellll...good luck eisya...msti bole menang nih...sbb tantek..
aQeel xleh masuk daaa..ini diskriminasi..ekkek:p overp lak:D

lily azliyana @ mama zara said...

Sporting la eisya ni bergmbar. suka tgk sume gmbar die..msti best ummi die buat sesi fotoshoot ngn eisya nih..hehehe

nway, gud luck eisya!! =D

Naz-Segalanya disini said...

mama aleesya..nak luahkan perasaan ni..Sedih sbb Rikazz tak dpt nak join contest ni sbb ibu rikazz tak pernah belikan rikazz gown..sedihh

10 said...

comei la eisya dgn gown tu... leh menang ni... good luck...

Intan said...

Gud luck to eisya chumel bam-bam :) Aunty & arissa suke lah gaun eisya tu...