Monday, April 20, 2009

You are my everthing

Sedar tak sedar dah 6 bulan sekarang ni eisya. Cepat betul masa tu berlalu. Banyak benda yang eisya dah pelajari sekarang ni..Dah macam-macam juga yang eisya dah pandai..memang terhibur betul dengan keletah eisya..Memang betul cakap orang, dengan melihat muka anak segala masalah macam hilang sekejap. Ummi selalu jugak macam tu.kadang-kadang bile tension kat ofis mesti ummi bukak handphone ummi then tengok gambar eisya..Aduh..tenang betul rasa hati..terbit juga rasa hati bile dah tension kat ofis tu macam nak berhenti keje je, tapi bila mengenangkan ummi cari duit ni untuk nak bantu daddy n untuk eisya rasa macam bersemangat pulak nak kerja..Kena motivasikan diri macam tu bile perasaan tu datang..Kenapa yek perasaan macam tu??sebabnye bila ummi tengok orang lain best je duk umah boleh jaga anak , tengok anak membesar depan mata, rasa la macam jealous lak..tapi nak wat macam manakan..terpaksa la berkorban untuk masa depan eisya..

Eisya maafkan ummi ye sebab tak dapat nak jaga eisya sendiri,ummi terpaksa hantar eisya kat umah orang tapi percayalah semua yang ummi lakukan ini untuk eisya dan bakal adik-adik eisya nanti..Eisya sekarang ni dah faham je bile ummi nak tinggal kan dia..kalau hantar eisya pagi-pagi je mesti eisya peluk ummi kuat-kuat..eisya macam tak nak berpisah je ngan ummi..ummi sebenarnya memang sedih tengok eisya menangis bila ummi tinggalkan eisya..tapi ummi terpaksa la control perasaan tu..Ummi percaya semua mama-mama punya perasaan macam ummi ni..perasaan seorang ibu bile terpaksa tinggalkan anak demi tugas dan cita-cita...Sekarang ni eisya tengah tido kat sebelah ummi..tengok eisya tido ummi rasa bertuah betul dapat menjadi seorang ibu..hanya ibu-ibu sahaja yang faham hati seorang ibu..kedamaian yang ada muka eisya buatkan ummi seolah-olah hilang penat..dan tiba-tiba juga hati ummi rasa macam nak menangis je..Sejak dah jadi ummi kepada eisya ni cepat betul air mata ni nak keluar..lebih-lebih lagi kalau eisya sakit..kalau boleh biar ummi yang ambik kesakitan eisya tu. Terima kasih sayangku Aleesya sebab dengan kehadiranmu ummi merasakan hidup ummi penuh bermakna..U're my everything are my love..

You're my everything
The sun that shines above you makes the bluebird sing
The stars that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my fingertips
And all the while my head is in a spin
Deep within I'm in love

You're my everything
And nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and a day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear for I am near

You're my everything
I live upon the land and see the sky above
I swim within her ocean, sweet and warm
There's no storm, my love

You're my everything
No, nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and a day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear for I am near

When I hold you tight
There's nothing that can harm you in the lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
Yet so strong, my love

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my fingertips
And all the while my head is in a spin
Deep within I'm in love


eisya yang tido dalam kepenatan setelah puas berjalan..(sarung bantal tu ummi basuh tau..)


Next update ummi cite pasal eisya at Legend Golf & Resort..Tunggu k..

7 comments:

yaNadzuL said...

ish3x bam..bam..bam nyaa..brp kilo dah nih>??

ibu_arifa said...

bestnyer tgk dia tidor..memang tenang je rasa.. tambahan lagi bila tgk pipi tu..dan KFC tu..memang semangat waja tul eisya ni!!.. nak tau jgk dah bape kg skrg?

sharifah syahirah TSM [chep] said...

sayu nye entry nie...
huhu...mmg ibu2 akan rase cam tuh~ (ceh, mcm penah jd ibu je...huhu..ibu kucing)...
so sbg anak, kita kena la buat apa yg ayah n ibu kita harapkan...
mst tggi harapan diorang...
smoga eisya menjadi anak solehah dan srikandi pembina ummah, ameen~

[-suziey-] said...

waaa eisya dh 6 bln...semangt je bdn eisya..geram tgk:)

Mrs. Adz said...

yanadzul-> memang bam-bam..hahah..eisya dah 8.5kg masa timbang last month

ibu arifa -> kfc ke??spicy ke original..huhuhu..eisya dah 8.5kg..dalila pun semangat gak kan..

kak de->ameen..moga auntie chep pun berjaya dengan cemerlang..

suziey->hahaha..ummieisya lagi geram..:p

~mamazahra~ said...

mamazahra pon akan rasa cenggitu tiap kali hantar zahra pd ibu dia tetiap pagi...
kt opis pon salu teringatkan zahra..tu yg mama buh gamba zahra as wallpaper Pc.he3
rasa cam da takmo keje n nk jaga seniri baby kite...baru puas ati.
sonot kan jadik mama neh??
as mama yg berkerjaya, kita kenalah berkorban tuk buah hati kita...

Putra Mama said...

mmg la eisya ni kembar fawzan.. bam..bam..boom..