Friday, April 24, 2009

Award~Blog love~

Ummi dapat award ni dari mama syafi.mama syafi ni rajin betul bagi award kat member-member dia..nanti bagi la ye..dalam sibuk-sibuk jaga syafi pun sempat lagi bagi blog..semoga syafi terus sihat..ameen..


Lastly nak pass award ni pada kawan-kawan ummi:-

-diniedinar
-ibu nabila
-mummy aliya
-mummy ayu
-mama sara
-ibu dalila
-mama qaisara
-mama auni
-ummiabiqis
-mama aqeel
-ummi salsabila
-ummi abdullah syakir
-kak de / chep
-putra mama

huh.. cukup la tu kan..pasa sesiapa yang baca then nak ambik pun boleh jugak..lagi ramai kawan lagi bestkan..











7 comments:

[-suziey-] said...

erkk..mama aqil tu sape ek..not me kot kan..

adda said...

ameen.. blog tetap blog jugak kan hehe.. skrg syafi dah sihat so ada masalah nak berblog..

ummuabdullahsyaakir said...

Salam,terima kasih ummi eisya.Akak amik ye..

Ummi Salsabila said...

thanks ummi eisya..nnt ummi ltk kat blog yee..

Rizdalin said...

wah.. byk nyer dpt award..

Putra Mama said...

tq ummieisya..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.