Tuesday, April 28, 2009

Boring.....

mak oi..banyaknye keje kat ofis ni..tak sempat nak update blog.sempat baca blog member skit-skit je.tu pun curi -curi melepaskan lelah jap.haha..mcm la penat sgt padahal dah dalam aircond.hutang tag pun ade lagi belum buat. ini masa dah nak balik.curi jap update blog.Sori ye bos sebab curi tulang..huhu..adios.........





8 comments:

[-suziey-] said...

eh xpela skali skala curi tulang..mcm sy ni ha..ekekek:D

nnti nk raya minta maap ngn bos;p

Mrs. Adz said...

suziey..bos ku cina,so nak minta maaf raya mana satu ni..nanti dia tahu la daku kuat ngulor.huhu..

Fadhlah said...

dah nama berkerja..mmg la cam nie..
p/s:mintak akak buat coment guna pop up windo yer...susah la nak berkomen cam nie

Mrs. Adz said...

Fadhlah -> akak dah tukar setting. mcmana? ok tak?

sayanghasni @ yus said...

malu aku ni tau tak??
ko setakat curik tulang jer..
akak nie curik kaki, curik tangan,
curik rambut, curik ibu jari kaki, curik bla..bla..bla..bal..

dari pagi sampai ler nak balik nanti sentiasa ngadap blog.

Mrs. Adz said...

akak,tak pe akak..yang penting gaji dapt tetiap bulan..hahah..lingkup companya dapt pekerja mcm kita ni kan..:p

mummy_ayu said...

samala kite..tak sempat nak update blog gak..dari semalam sampai ke pagi e nie...nie pun curi curi gak masa menjengok blog kengkawan.. release tension cikit..selamat bekerja!

syanis said...

huhuhuhu bestnyer balik kpggggg