Thursday, February 11, 2010

Layang-layang Terbang Melayang..

Teringat tak lagu tu..tapi tak tahu tajuk pe..sabtu dan ahad lepas ade pergi bawak eisya tengok pesta layang-layang..peringkat antarabangsa..biar mata anda menjadi saksi cerita ni..hihiiiii

hari pertama..kul 6 pm..(layang-layang pun dah turun)


eisya dengan rambut yang baru..



menuju ke destinasi..

perkenalkan, 'Bandar Dato Onn'..(siap ade penyambut tetamu ye..)


seronok ye eisya main rumput yang kotor tu..ish..ish..

ayah bersama anaknya..(dah nak malam..7 pm)

biarkan wanita ini dengan labu-labunya..huhuu

si anak yang tak nak balik..siap tarik suh pergi semula tempat tadi..

hari kedua ..kul 12pm.. panas

eisya wif ibu..

seronok tul eisya tengok layang-layang tu..berlari-lari ke sana sini..

kesian eisya sebab kepanasan..muka pun dah merah..mengantuk lagi..

p/s:
-rumah tuah dapat no 2..
-cepat skit masa berlalu..nak sabtu cepat ni..hihii
-ok tak cat baru ni..template yang dulu tu,tak boleh besarkan pic..

14 comments:

ibu_arifa said...

sukalah templet baru ni..kamera dah power..pic wat besar2 gini baru lah puas nk layan gambar ko...bagus2..tahniah..

Ena said...

cantekk la color umah baru nie..
memg pic nyer besar2 dan jelas kan!..

anak sy pon suke sgtt dengan layang2 nie.. kdg2 pg2 pon dah ajak p tgk layang2.. hu3x..

10 said...

merahnya makngah... hihihiiii... eisya xmau blk ek... byknya layang2...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

wah..best nyer tgk!!

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. excited eisya tgk layang2 ya.. ni klu mirul nampak ni... memang ngan dia2 skali nak terbang melayang kot

[-suziey-] said...

layang layang terbang melayang..terbang melayang di tgh padang..ha ingt x lagu ni..sape ek nyanyi..zmaan2 80an gitu..sheila amin ke..aku suka sgt lagu ni..hehe..eh lari topik [plak..ekek;P

waaaa 1st day posing2..2nd day br nmpk layang2 yg byk..bestnyeee

[-suziey-] said...

ko g holiday lg ke cny ni?hehe best best:p
tantek wei umah baru ni..cuma mcm byk sgt dot2..agk rimas la..xleh fokus kt gmbr eisya yg comel n beso ni..hehe..ni ikhlas ni kritikan membina:D

lily azliyana @ mama zara said...

Suka rmbut baru eisya..suka skarf eisya..suka gak ngan baju merah eisya tu..kesimpulannya sukeeeeee sgt2 tgk anak dara sorang nih..hehehehe

Mama_Aqish said...

wah tukar templete baru ek...tantek2...meriahnyer banyak layang2...mesti eisya sonot nengok layang2 tu kan

ibu damia said...

tak sempat nak pergi pesta layang2 kat dato' onn ni...selalu gi yg pergi pasir gudang punya...

p/s: ibu tu sapa?
p/s: nice2 rumah baru ni...

ibu damia said...

hiks datang lagi di awal pagi..

komen ikhlas gak...tukar rumah baru lagi ke? rumah pink ni nampak serabut lah...macam tak sesuai gitu dgn kombinasi 3 column...sekadar pendapat ciput...

Ummi Salsabila said...

so cute la template br ni.:)

bestnye eisya tgk lyng2.ibu & anak same merah mengancam! hhehe

ibu_arifa said...

lor tukar lagi ker? pink pulak ek..mcm agak serabut sikit kot yg ni..sbb dgn belang2 tu kot.

ummuabdullahsyaakir said...

Rajin ummi bawak Eisya jaln2 tgk layang2 yea...Eisya pun comel ^_^