Friday, July 30, 2010

Hoo..Hoo…Hoo…Laa..Laa..Laa..

 

Hye korang….yuhuuuu,sangat ceria daku di pagi ini..sebabnya hari jumaatkan..dah tu esok lak tak keje..Yes!!!akhirnya dapat gak cuti sabtu ngan ahad..dah lama tul tak cuti 2 hari ni..mesti ade je keje kena datang sekolah..minggu lepas,ahad pun ada aktiviti..

Next week,ada aktiviti gak sabtu..tapi,tak kisah la sebab tu minggu depan punya hal..hihiii…opppppss,dah kul brape ni,nak siap pegi skolah la..hari ni kena jaga pagar la..maklumlah guru bertugaskan..so kena pergi awal skit walaupun jumaat..

Daku akan tinggalkan korang semua dengan picas eisya ni ye..ni last week punya pic..layan je la ye..

low_res_IMG_4049e

low_res_IMG_4046e

low_res_IMG_4048e

low_res_IMG_4045e

low_res_IMG_4050e

low_res_IMG_4054e

low_res_IMG_4055

amacam,’comel’ tak anak,ayah dan ibu..semunya  tengah membina badan..hihiii

 

p/s-berat daku naik hampir 2 kg dalam 2 minggu..ooo tidakkkkk…

11 comments:

Farra Dhelina said...

wah kira seminggu 1kilo? heheee ok lah tu kak..xpe, pasni leh jg bdn blk..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ko ngan eisya nampak tgh membina badan....tapi daddy nampak cam kurus sikit...kui kui kui...

eisya dah makin nampak muka ko pulak...

mummy_ayu said...

cantik pic pic tu..

Sitisifir10 said...

bestnya boleh berlentok2....huhu

miera said...

cantik..n comel sgt.. =)

10 said...

cantek la semua gambar... eisya pun pandai posing2...

ibu_Arifa said...

oh mak kau!! terkejut tgk pic yang last tu..mmg semangat lah ko fara.. tak pe pas bersalin nnt.. ko BF.. insyaallah..badan sure cepat susut punya. tambah pulak kalo adik eisya ni boy..hihi

eisya..pandai nyer dia pose.. nnt ajar dalila pose sama tau.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel lah Eisya..pandai sgt berposing..senang je nk amik gmbr dia yer..klu Qis jgn haraplah..nk amik gmbr dia..situ gak lah dia nk berlari2..adeii..

ibuayu said...

comelnya eisya...pandai posing lak tu

[-suziey-] said...

hahahaha suka wei statement 1 famili bina badan yek..ekekekek:P tp eisya pnya bina badan comel la..ekekee:D

CuTeMiUt78 said...

alahai2 kemain posing2 lagi ya... tomey + cute miut tgk