Sunday, July 18, 2010

Eisya muncul lagi…

 

Ni cerita last week..sabtu tu kat sekolah ade wat Hari Kantin..Hari Kantin tu maknanya,semua persatuan kena wat jualan la..balik je dari sekolah,dalam kul 1 lebih tu terus g ke pontian sebab ade kenduri kawen..pic pengantin tu tak dapat nak amik sebabnya tak bawak kamera..lagipun pengantin dah siap sanding..

lepas je balik dari pontian tu,eisya nak pergi taman lak..so pergi la hutan bandar..tapi lepas ni,memang tak nak pergi sana lagi la..banyak tul nyamuk kat sane..kena gigit ngan nyamuk jela..memang tak sukaaa…

so layan je la pic yang tak seberapa ni..dalam pic ni,mak buyung nampak kepenatan..muka buruk betul rasanya..hihiii

IMG_3955

ni la muka cik eisya kat pontian..balik dari kenduri..

 

IMG_3953

sempat gak la posing ngan eisya..muka penat tu..

 

IMG_3958

ni lak eisya kat hutan bandar tu..eisya sekarang ni suka tul pakai topi..jalan je mesti nak topi..tak panas pun pakai.

 

.IMG_3968

bodyguard eisya ni…wat teman eisya jalan..

ops..sebelum tu,.eisya dapat 2nd prize utk Contest Baby In Purple tu..terima kasih wat juri..syukur alhamdulillah,.kawan-kawan eisya pun ade yang menang..tahniah semua..

7 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

congrats to eisya..

baguslah eisya nak pakai topi selalu..aleesya kalau kita pakaikan topi, siap cakap..."tak panas pun"...haha

ibu_Arifa said...

kebun pisang mana ko masuk tu farra? hihihi.
baju kaler hitam mmg fav nyamuk lah...wat kenduri lah 'mereka' aritu..hihihi

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tahniah eisya...makin besaq makin tomey anak dara ni...

[-suziey-] said...

waaa bestnye eisya posing2..pegi utan bandar yek..uish bahaya nyamuk2 ni..aku mg sensitif..tkt nyamuk aedes.

tahniah eisya menang 2nd place..hiks

10 said...

emmm... eisya jalan kat hutan bandar ya... sonok la tu.... bahaya la nyamuk2 ni... len kali x yah p dah ek... eisya cute, ummi cute, perut pun cute... hehehehe...

p/s: tahniah....

lily azliyana @ mama zara said...

mcm biasa..nak puji dua2 ummi n eisya..dua2 pon makin ari makin comei..ehehehe

CuTeMiUt78 said...

makin tomey dak eisya ni tau..
tahniah tuk eisya