Sunday, September 27, 2009

Back to normal..

Tepat jam 2 pagi tadi,kami sekeluarga akhirnya pulang kembali semula ke Johor Bahru..bestnye cuti seminggu ni..puas tul berjalan dan beraya..dari Kuantan ke Temerloh ke KLIA ke Cheras ke Nilai ke Seremban dan akhirnya ke JB..cukup satu pusingan..eisya pun memang good girl sebab memang sporting la berjalan raya ni..tak banyak karenah..nanti leh jalan lagi kan eisya..

Pic raya ngan cite raya n3 la..penat lagi ni dan nak berkemas la..tunggu eisya cite k...


eisya wif 'pak arab'



6 comments:

shila ariff said...

alahai...comelnya budak bernama eisya ni...siap ngn cekak rambut reben...

adda said...

wah baru sampai jb ker? mesti tgh mood super malas kan.. seperti diriku ini jugak hahaha

ibu_arifa said...

comey..comey nyer Eisya..
patut lah lama blk kg..dapat boypren arab yer..
nnt letak pic raya Eisya dan keluarga banyak2 yer..acik dan dalila rindu sgt..selalu dtg 'umah' Eisya..sunyi jer..jd malas acik nak berblogging tau..

ibu damia said...

welcome back....selamat hari raya....

10 said...

amboi... amboiiiii... cute sungguh di hari raya ek... sape kat sebelah eisya tu?

[-suziey-] said...

wei comel banget eisya..so sweet wth her baju kurung :)