Saturday, June 6, 2009

Tag.. di cilok dari Yus

Hari ni actually nak pergi ke kenduri kawen. banyak gak la jemputannya. tapi tiba-tiba macam nak baca blog kejap then bila dah baca-baca tu wat la blogwalkingkan,last-last macam nak update jap la blog ni.tapi tak ade idea nak tulis pe. tiba-tiba aku terasa macam nak wat tag ni la..tuan punya tag ni adalah sayanghasni/yus.(yus daku cilok tag ni ye)..so layankan aje la..

1)Bekas kekasih saya adalah..
rasanya macam setiap tahun bertukar kekasih zaman sekolah dulu..hihi..
tapi masa kat utm pun macam ramai gak tapi tak rasmi la..
yang rasminye cik abang ni la sorang je..
(wei jahatkan aku..suka mainkan lelaki)

2)Saya sedang mendengar..
bebelan cik abg..(sebabnya aku tak mandi lagi.daku settlekan eisya mandi dulu ye..malas nak kotorkan baju tau)

3)Mungkin saya patut..
mandi dulu baru la update blog..betul betul betul..

4)Saya suka..
suka main-main ngan eisya sambil menyakat dia..best ar dgr dia merenget..haha..

5)Sahabat-sahabat saya...
ala semua dah dok jauh-jauh la..rindu sebenarnya nak jumpa geng2 ni..kawan blogger pun jauh-jauh gak

6)Saya tak paham..
nape orang lelaki yang giler game ni suka sangat main game sampai sanggup tak tido..(tido lagi bestkan..)

7)Saya kehilangan..
baru je kehilangan nenek tersayang minggu lepas

8)Ramai yang berkata..
'fara,ko nampak gemuk la'. (wei daku gemuk ke sekarang..tolong..tolong..)

10)Cinta itu adalah..
perasaan yang lahir dari hati..cinta tak boleh dipaksa tau..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
bermain dengan eisya..mak mertua ku rajin bebenor layan eisya 'mengemas rumah'..(maknye main internet..kekeke..)

12)Saya akan cuba..
cuba kontrol makan ngan kontrol rasa nak shopping je..(beli baju eisya tau bukan baju aku)

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
bersama-sama hingga hujung nyawa..

14)Telefon bimbit saya..
K810i Sony Ericsson.

15)Bile saya terjaga..(bangun tido pagi)
mesti cium eisya dulu..ciuman pagi..

16)Saya paling meluat..
kalau nak berlagak.macam la dia sorang je ade benda tu dan macam dia sorang je mampu..wei aku memang angin ngan menyampah tau kalau berlagak ni..jangan ingat orang lain tak mampu!!


17)Pesta/parti adalah..
untuk bersuka ria la..tapi dah lama tak pegi pesta ni..

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
burung merak la..cantiknya la bulu-bulu dia tu..indah betul ciptaan Allah ni..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
masa zaman remaja la..(teringin nak jadi remaja balik)

20)Hari ini..
nak pegi makan nasi free..huh jimat duit mak ni..huhu

21)Malam ini saya akan..
tido bersama hubby..(haha..18sx ni)

22)Esok pula saya akan..
pergi ke nusajaya..tengok bandar baru jb..then ade orang nak belanja makan..pergi jangan tak pergi bab makan ni..

23)Saya betul2 inginkan..
dapat orang urutkan badan ni..badan lenguh-lenguh la..bila la nak pegi spa ni..tukang urut kat umah ni kasar sangat la.bukan sedap tapi lagi sakit..hahah..:-p

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
umur dah tua aku ni..tapi ramai yang cakap aku macam belum kawen lagi..so muka aku ni memang nampak muda la..huhu..

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
kat mana lagi la kat jb ni..selalu pergi jucso jela..dah boleh hafal kedai ape ko..

26)Makanan barat atau jepun..
makanan barat la..bab jepun-jepun ni tekak memilih skit

27)Bilik yang terang atau gelap..
bilik yang samar-samar la..aku ni elergik skit kalau gelap-gelap ni..penakut skit..

28)Makanan segera adalah..
makanan yang dibeli kat kedai la..memang segera sebab tak yang susah-susah nak masak.

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
eisya tido ye..ummi nak mandi ni..

30)Siapa yang anda ingin tag..
dah tak sempat nak letak nama sesiapa..sape-sape rasa teringin nak wat macam aku yang tak malu ni..ambik je la ye..dengan ikhlas aku bagi..





1 comment:

ibu_Arifa said...

wah..rajin nyer mencilok tag yer. Min nyer yg org2 kasi pun lum sempat nak wat..hehehe
hohoho..dulu 'playgirl' yer.. dasyat..dasyat.. hehehe(jgn marah ye Fara-ku usik2 jer)
esok ambik gambar yer kat nusajaya tuh..nk tgk jgk JB yg baru.
Rindunyer nak gi Joho..dah 3-4 thn sanalah..