Tuesday, June 21, 2011

Sesi berbasahan pulak..

Akhirnya bersambung gak n3 ni..Ala yang n3 pergi main air kat pantai tu..Jom tengok pic..


eisya ditemani ngan abang sepupu dia..

ummi tak mandi sebab kena jaga amani.time ni panas,so 
malas nak bwk amani kat pantai..kang demam lak si comel tu..eisya mandi ngan ibu jela..

hepi tul eisya..dapat green light main pasir..kalau tak,asyik kena marah je..hihii

amboi!!berani dah sekarang ni nak main duk sorang-sorang dalam air..tapi jgn dibiarkan..bahya ooo

main puas-puas ye sayang..

lompatan sape paling tinggi..yuhuuuuu

ummi layan buai la ngan amani jela..amani tu asyik meronta je nak turun..jeles la tgk kakak tu..

adik amani kena pegang ngan ummi jela..



p/s:-hari ni nak bagi pepatah skit "Pisang tak akan berbuah 2 kali"

4 comments:

Zie Fauzi said...

seronoknya berbasahan ditepian pantai..

Dah lama tak pergi pantai ni.. last hari tu kt Pangkor.. Walauppun kt Penang banyak pantai.. tak teringin nk pergi pun.. adeh..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ni buat x sabar nak main air kat pd weekend ni :)

ibu_Arifa said...

aku bwk dalila hari..dia nangis weh bila dekat dengan air pantai..takut dgn ombak tu kot...1st time dia dpt peluang mandi pantai.

nureen said...

bestnyerrr... main pasir ramei2.. slalu kami g pantai 3 beranak je..
nak tanya jgn terasa ek, knape amani x bg main pasir, bb besar amani klau dpt main pasir ni x lepas mesti dia hepi sgt2.. nureen pernah tgk blog cute mum bg dania main pasir masa tue dania x smpi 1 thn lagi... ;) mmg comel... ;p