Monday, June 13, 2011

Eisya jadi Saloma?? Kawin kawin…

 

Dah hari isnin semula..Dah tu gak,bermulalah eposid harian seperti biasa..Keje..keje..keje..tak keje,tak de witkan..hihii

Ni nak letak pic kenduri kawen cousin kat kg hari tu..Masa diorg sanding ni sama dengan date date kawen i tau..

04.06.06—kiralah dah berapa tahun ye..

Masa tengok sanding ni,teringat zaman dulu-dulu..bestkan saat baru kawen ni..mmg raja sehari tul…

Jom layan picas..

 

259286_10150203785639806_596249805_6970311_2260187_o

242335_10150203808074806_596249805_6970595_318014_o

243830_10150203808939806_596249805_6970610_7187399_o

257229_10150203810764806_596249805_6970625_2911166_o

259476_10150203808364806_596249805_6970602_6992122_o

240204_10150203809429806_596249805_6970613_7452021_o

259752_10150203807389806_596249805_6970586_7857463_o

 

tu la sebahagian pic masa kenduri tu..cousin yang kawen tu,yang perempua tu la..nama kitorg dah la sama..farah gak..kalau berkumpul reramai,mesti orang panggil fara besar,fara kecik..yang besar tu daku la sebab lebih tua..hihi..

Eisya lak masa kenduri kawen tu,orang panggil saloma..sbb pakai kebaya tu..sian eisya..huhuu

4 comments:

zaidah said...

selamat pengantin baru...pic yang ketiga tu perantin merajuk ker....hehehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat pengantin baru buat pengantin..
Cunlah pengantin..model kecik molek tu pun comel juga.. ;)

etiey.com© said...

wah cantik...

Ummi Hanie said...

sesekala dpt feeling retis ape salahnye.... ;)