Thursday, March 10, 2011

Persembahkan nyanyian dari Nur Aleesya..hihiii..

 

Tak tahu nak cite ape..tapi hati nak update..so layan jela video dari eisya ni..

entah lagu apa2 tah..suh nyanyi lagu lain,ni yang dinyanyinye..

video ni dah lama..bulan 1 lagi..

amaran:-

sile slowkan volume anda!!!!

 

 

bile besar nanti jangan jadi penyanyi dah la ye sayang..

5 comments:

ibu_Arifa said...

aku dah berkali2 tgk video ni..tp still nak tergelak lagi... lucu lah tgk eisya nyanyi tu..penuh semangat!

asah lagi bakat terpendam dia tu geng!

mama naufal said...

kekeke.. adik kt blkg dgr mesti bengang gile.. nak tutup telinga x reti lg.. kesian adik amani.. mangsa keadaan.. kena dgr akak nyanyi..

ibu_umairah said...

alololo...geramm dengar suara dia!!!!!

Ila said...

dah besar nanti jd hafizah yer...

Farra Dhelina said...

hahahaha..skt perut aunt gelak tgok eisya nyanyi...jgn terjatuh kat adik kat blkng tu sudahh..