Monday, March 28, 2011

Nak cari Pembantu Rumah???Leh jenguk sini…

 

Ok..ok..sekarang ni aku dah jadi agen pembantu rumah..best gak keje ni..

Nak tengok pembantu tu tak???? Jom kita tengok sama-sama..

*

 

 

*

 

 

*

 

 

 

*

 

 

 

*

 

 

*

 

best tau pembantu ni..moden tau..cun pun ye gak

*

 

 

 

*

 

 

 

 

*

 

 

 

*

 

 

 

*

 

 

 

 

*

macam ni ke??? ala,tengok je la…

872588_prt

 

*

 

 

*

 

 

*

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

 

cepat la skit..penat dah tangan ni..

 

*

 

 

 

 

amik ko!!!!!

 

 

 

*

 

 

IMG_9441

IMG_9440

hahahaa…ni la pembantu yang comel dan moden tu..ada yang nak tak..ngerrrr

tak baik tul,ummi ni kan..sian eisya jadi pembantu rumah lak..masa ni eisya rajin nak sapu laman rumah..sekrang ni memang asyik ajak keluar rumah je sebab nak sapu kat sini..amboi rajin tul anak ummi ni..bagus2..

tapi sekali dia dah marah!!!amik!!!

IMG_9437

haip..eisya bukan pembantu tau..eisya nak tolong ummi je..

 

p/s:

-Amani dah 5 bulan..sekejap je rasa..bulan depan dah leh makan..yahooo

-Eisya skrg ni tak pakai diapers waktu siang..malam pun pakai waktu tido je..kes sebab ummi malas nak bangun ajak g toilet..bangun susukan amani je..hihiii

9 comments:

Putra Mama said...

senang banyak la ummi lps ni.. ;p

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

comel betul pembantu rumah dia...
rajin anak dara dia....senang ummi nanti

eRiNsZ said...

moh pi umah auntie yer...sapu kasi bersih hehehhe..

klo cam ni pnyer comel... bibik lain ltak jwatan lorr

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

klik ngan penuh bersemangat ingatkan btol2 ada calon utk jadik pembantu umah..rupenye si eisya ibu panggil pembantu ek..sian die..ekekekeke

ibu_Arifa said...

lawanyer pembantu rumah nih..comel lagi..

waaa..dah lima bulan..leh ler ko tambah lagi sorang..hihihi

Qaseh dalia adelia said...

comeinye ..xmo buat pembantu rumah nak buat menantu boleh tak umminye hehe

CuTeMiUt78 said...

alahai rajinnya dak alesya ni.... semoga dah besar nanti menjadi lebih rajin tolong umi dia ya

ZiE FAUZi said...

alololo...rajinnyer kak long eisya ni.. tolong ummi sapu sampah yer...

Farra Dhelina said...

hehev comelll