Friday, December 3, 2010

Cite Klakar…eisya,eisya..

 

Di satu petang..hujan turun dengan lebatnya..

kelihatan 4 orang sedang bersenang lenang di dalam rumah..

-daddy,ummi, kanak-kanak 2 tahun dan baby 1 bulan.

tiba-tiba kedengaran azan berkumandang..menandakan waktu asar dah masuk..

berlaku perbualan antara 3 watak dia atas..

ummi                      : eh, dah masuk asar la..

kanak-kanak 2 tahun : oo azan..

daddy                     : nak tido la jap..

kanak-kanak 2 tahun : daddy, sembahyang dulu la..nanti baru la tido..

ummi                      : (tercengang dan ketawa)

daddy                     : (dush..dush…kena sekali aku..)

 

hihi..layan je cite kat atas ye..

 

p/s: esok sabtu…..leh berehat skit..ada orang tolong bantu jaga eisya dan amani..

8 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

budak² sekarang memang bijak.kan? elOk gak ingatkan.

n2 terbaru
MANA AYAH AKU NIE?? risaunya

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pandai sungguh :)

ibuayahdamia said...

memang budak2 sekarang ni bijak2 kan....semoga eisya membesar dengan bijak...aminnn

sharifah syahirah TSM [chep] said...

yeay, comelnya iesya.
Iesya solat tak?
hehe.

muahh2222 iesya dan amani.
<3

firahadifa said...

hahaha.. abah farrihin pon selalu kena sekolahkanngan anak sendiri ... kekeke

Farra Dhelina said...

pandai eisya!

Naz Nur Nhazzla said...

hehehe..jgn..murid murid naz kat sekolah siap buat pengakuan ikhlas tau..SAYA TAK SEMBAHYANG SBB MAK AYAH SAYA TAK SEMBAHYANG.sebelum kita nye rahsia terdedah..marilah kita solat..n ajak anak anak.hahaha

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bijak eisya ni kan sama cam balqis la kalo azan dok diam sape yang cakap2 dia soh diam sebba azan