Tuesday, December 28, 2010

Terima kasih Shila..


Kita berjumpa lagi wat kali ke dua..bulan yang sama gak macam tahun lepas..maknya setahun sekali la kita jumpa kan..tapi jumpa siapa ni??ada yang kenal takk..jumpa dengan geng blogger la..shilariff..shila datang masa majlis cukur jambul amani..

Buat shila: Terima kasih ye sebab sudi datang..mintak maaf banyak-banyak sebab tak dapat layan shila..insyaAllah kalau balik kuantan,kita jumpa lagi..kot2 jumpa adik hazim lak nanti..huhuu



tak sempat nak bergambar betul-betul ngan shila..ni je yang ada..lupa tul masa tu..

3 comments:

ibuayahdamia said...

wah..bestnya jumpa rakan alam maya...biasalah tu..kalau ader majlis, mesti tuan rumah tak sempat nak bagi best services kan

[-suziey-] said...

jmpa kwn blogger..meriah..hehe..besela dh ko tuan umah harsla xdpt nk melayan btl2..

shila ariff said...

hehehe...hai fara...takpe, aku tau ko tgh sibuk masa tuh...nnti balik kuantan, dapat makan kat umah aku ye...aku masak special utk ko..hehehe..(mcm le sedap sgt aku masak)...hehehe...next week sklh dah bermula kan??...'selamat mengajar'!!!...