Tuesday, December 21, 2010

4 ORANG JE KE????OPSS

 

1981-2005- Uruskan diri sendiri je

IMG_7343

(korang abaikan muka penat dan berminyak tu ye..hehee) 

 

2006-2007- Uruskan 2 orang- diri sendiri + suami

IMG_7359

 

2008-2009- Uruskan 3 orang- diri sendiri + suami + anak ( Nur Aleesya )

IMG_7291

 

2010       - Uruskan 4 orang– diri sendiri + suami + anak 1 ( Nur Aleesya )

               + anak 2 (Nur Amani)

IMG_7319

 

haaaa,tu la dia fasa perubahan dalam hidup daku..tak sangka sekarang ni dah jadi 4 orang dalam family kecik ni..tapi masih lagi belajar nak uruskan semua ni..baru je lagikan..asyik kelam kabut je kalau nak keluar..hihi..

 

p/s:

- sekejap je masa berlalu..dah tuaaa…tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk

- picas cukur jambul belum edit lagi..

11 comments:

Yan said...

Alhamdulillah... lebih kurangla cam kite gak.. this year ber-4.. tiap kali nak keluar.. yg kelam kabutnye kiteler sbg ibu.. dlm kepala pk keperluan anak yg sulong & yg kecik.. cik suami.. dia siap.. on kete jek..

mama tisya said...

mn tau lps ni berlima plak..makin meriah..hehehe

Zur@ZaRi said...

hehehe... seronok biler da bertambah ahli keluarga kan... dari berdua da berempat... kompom tambah bahagia kan=))

ibu_BatRiSya @wardah said...

Alhamdulillah...rezeki dan harta x ternilai...

[-suziey-] said...

haih..kejap je dh berempat yek..cpt masa berlalu..kadang tu xsangka dpt merasai nikmat menjadi isteri dan ibu kan..rs mcm baru je masuk U n blajar..jadi student yg gila2..hiks..huhu rindu plak pd kenangan lalu..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun rasa tak sabar pulak nak berempat ni..cepatlah wahai tahun berubah :p

Farra Dhelina said...

bila nk berlima ;p hehehehe..

lily azliyana @ mama zara said...

Sweetnyerrrrrrr family in WHITE..ni mase majlis cukur jambul Amani ek...tk sabar nk berempat gak nih...hehehehe

Ummi Salsabila said...

betul2.kelam kabut bila dah berempat kan? tp yg penting happy..:)

ibuayahdamia said...

ader kuota lagi ke utk berlima?? hehehe..

tak pe lah ber-berapa pun..yg penting kita happy kan..

Haa Fakihah said...

ehee sy pon sme cam akak. dh ade ank kene uruskan anak kan. dh siap seme baru asben sy bersiap sb dia kejap je. hehe.