Tuesday, September 21, 2010

Virus..Virus..( menyusahkan )

 

Huh,ni la namanya tak ada keje cari keje..menyusahkan betul la virus ni kan..dah daku terpaksa delete semua bloglist tu..lepas ni keje sape lak,nak letak balik..akakkkk jugakkk..emm lemah tul semangat..

tapi nasib baik la ada ‘cikgu’ yang baik hati bagi tahu cara nak buang virus tu..terima kasih ye cikgu Farra Dhelina sudi membantu..jasamu dikenang..hikss

okla,pada yang daku join contest tu,mcm mana ekh..sebab syarat mesti letak kat bloglistkan..tapi aku dah delete semuanya..harap korang faham ye..kalau tak cukup syarat gak,tak pe la..terima jela..

cepat skit virus ni pergi……….

7 comments:

Yan said...

aiseymen.... yan pun kena sudah...
agak2nye virus ni menyerang blogger2 belah selatan kot.. heheh

ibu_Arifa said...

haa? ada virus ker? aku tak tau pun..ok jer aku buka blog ko sejak dulu..cam ne nih? blog aku ada tak? mcm mana nak tau kewujudan virus tu di blog kita..

waaa..waa..buzy..buzy..tak tau perkembagan terkini..story sikit geng!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ye la... tensi la..
nape la pi serang blog kitorang, pi la serang web porno ke hape..
tp arini ok sket tgk, masuk blog kengkwn yg semalam kena arini dh ok dh.. =)

Farra Dhelina said...

hehe siap ada nm lagikk...

sesama kak!! :)

shuh shuh virus!! go away!

firahadifa said...

kite pon terkena gak.. farra buat cam ne ek??

shila ariff said...

virus??..virus dlm blog ke?..1st time dgr ni..mcmana nak tau??

CuTeMiUt78 said...

hah.. virus ke.. emmm ni dah letak bloglist akak blm ni