Monday, September 6, 2010

Iftar at Hotel Selesa..

 

Wah..dah tak lama lagi nak raya..sedih lak rasa nak tinggalkan ramadhan ni..best oo bulan ni..dah la keje boleh balik awal..hihi..lepas ni back to normal la..

Hari khamis lepas,sempat gak la pergi berbuka posa ngan cikgu kat sekolah..tak ramai pun,bertiga je..eisya mesti la join sekali..jom layan piccas jela ye..

 

IMG_4994 

IMG_4995

ni sebahagian dari makanan..kata buffetkan,so bykla makanan dia..tak sempat la nak amik semua pic makanan..ni yang memula je dulu..tapi memang best la makanan dia..

 

IMG_5021

ni cik eisya yang sempat lagi posing sebelum nak balik tu..masa ni kat surau..

 

IMG_5033

ini la cikgu yang makan bersama tu..sorang ustazah (tudung biru) dan cikgu sains..

 

IMG_5035

eisya bersama ustazah haslina..

 

p/s

-hari rabu balik kampung halaman ku..lambatnye rabu…….

-eisya demam lak hari ni..moga eisya cepat la sembuh sebelum raya ni..

4 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

daddy eisya ikut tak ni???...nampak semua makanan cam best!!!

alah..siannya eisya..demam lak...get well soon yer...kang tak dapat nak beraya lak..

Farra Dhelina said...

alahai..eisya dmam kak? smga lekas sembuh ye eisya..nk raya dh ni

ibu WaWa said...

acik Wa doakan semoga Eisya cepat sembuh ye. Ni mesti demam nak raya...

Boleh tahan jugak makanan Buffet kat Hotel Selesa. Memang selesa.

ibu_Arifa said...

sedapnyer...kesian daddy eisya kena tinggal.
eisya, cepat sembuh yer sayang.. eisya kena mkn ubat tau..jgn ngelat2.. biar cepat baik demam tu.