Sunday, August 15, 2010

Season 4 - Cute Funny Eating Baby

 

Contest : Cute Funny Eating Baby

Anjuran : Suziey, Momguess

Penaja :  Mama Balqish

 

Banner Contest :

IMG_1734

 

pic yang dipertaruhkan…

 

IMG_0231

Nama : Nur Aleesya binti Mohd Adzhar

Umur : 1 tahun 10 bulan

 

GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MALINASIAM.COM

 

p/s-

tu pic eisya yang lama..masa tu tengah mengantuk sangat tapi aku nak suh dia abiskan  jugak nestum tu…

5 comments:

Yan said...

Ya Allah kesiannya... ngantuk2 pun kena paksa makan..
dahtu abis tak?

ibu_Arifa said...

hihihi...mmg lucu gambar ni.. kena pkas mkn w/pun mengantuk...kejam ko fara :P

good luck?

eisya dah ok ker skrg?

[-suziey-] said...

salam review..

nk gelak aku tgk eisya time ni..adeiiii..

ok good luck wei!

Ummi Eisya said...

yan,habis,tapi tak sempat basuh mulut dia dah lena..hahaa

min,ye aku mmg ibu yang kijam..sayang punyaa pasal kat nestum tu..huhu

suziey,aku pass ekh..10q..

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss... sian eisya kena paksa makan walau pun mata dah tak blh celik.. good luck ya