Friday, June 4, 2010

4 Tahun Bersamamu..

Ku cari di mana

Kau letak hatimu

Kerna bersamaku ada penawarnya

Hanya kepadamu tempat ku mengadu

Usah kau berpaling

Dan terus membisu

Sememangnya lidah tiada bertulang

Namun itu bukan alasan berdiam

Percintaan ini kita memilihnya

Kesilapan hanya suatu perbandingan..

Kekasih..cintaku ibarat rimba

Andainya dibakar

Tinggallah debuan arang

Siramlah dengan kata-kata saktimu

Semoga asmara

Berbunga ke akhir nanti

Bagi ku engkau

Permata hidupku

Inilah ujian buat kita..

Berjanjilah dan setia

Kekasih padaku

Kita bercinta hingga ke pintu syurga

Sinarilah asmara

Di mata dan di jiwa

Hidupkan cahaya cinta

Selamanya.....

DSC00672
Syukur Padamu Ya Allah, dengan rahmatMu, kami telah berjaya mengharungi ikatan perkahwinan ini selama 4 tahun..Moga ikatan perkahwinan ini akan terus berkekalan dan didalam redhaMu..

P6040748
  P6040797 
Buat Suamiku,moga kita akan kekal suamai isteri di dunia dan di syurga..Terima kasih untuk segala-galanya..

IMG_2106

Tahun ni kita bertiga,insyaAllah tahun depan kita akan berempat..

p/s:

-aku suka lagu ziana zain tu..layan je la k…
-malam nanti pergi ke PD..doakan selamat sampai ye..

12 comments:

mama tisya said...

happy 4th anniversary..smoga berbahagia disamping suami & anak serta bakal baby nanti hingga hujung nyawa...

miera said...

happy anniversary yer...moga bahagia ke akhir hayat... =)

ibu_Arifa said...

happy anniversary geng! semoga ko berbahagia selalu sampai bila2 okey. celebrate kat PD yer..syoknyer >__<

[-suziey-] said...

happy 4th anniversary fara..hiks..sweetnya lagu tu..hehe..syahdu gitu..semoga perkahwinan ko akn kekal hingga hujung nyawa..:)

waaaa honeymoon kt PD ke cuti ni..hehe happy holiday fara!

shila ariff said...

tahniah..udah 4 tahun melayari bahtera perkahwinan..moga jodoh kalian diberkatiNya..amin...

p/s: pssstt...gambor kawen hang cantik lor..leh masuk majalah pengantin ni..

Intan said...

Sweet gitu...Happy Anniversary to Fara and ur husband...semoga bahagia bersama keluarga :)

Happy holiday!!!

firahadifa said...

OMG omg OMG ... CANTIK NYER GAUN PENGANTIN U!

HAPPY anniversary yer.......

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

happy 4th annivesary...

semoga rumahtangga yg dibina bahagia hingga ke syurga...

p/s: owhhh...beza 2 hari jerlah ngan suziey yer...

happy holiday...

sharifah syahirah TSM [chep] said...

huhu.
lupa plak harini anniversary korg.
maybe sebab esok exam!
esok bday ummi plak.

ok, ucapannya adalah =D
semoga sentiasa dalam redha Allah,
sesungguhnya kebahgiaan yg dikecapi tak lain tak bukan datang dari Allah. Cintailah Allah, insyaAllah cinta manusia akan hadir bersamanya.
Selamat jadi ibu dan ayah yang terbaik juga! Moga kelahiran anak-anak itu bisa menmberi impak yg besar pada dunia islam.
(huhu, ucapan macam org dah ada anak je) =D

ok, doakan untuk exam esok.
doakan dapat mumtaz, dapat naik thn 4 tanpa sebarang halangan dan ulangan.

=)

lily azliyana @ mama zara said...

Happy 4th Anniversary!!! semoga kekal bahagia bersama2 keluarga tercinta k..suga sgt gmbar wedding yg ketiga tuh..cantik wedding dress tuh..mcm princess Fara..hehehe

Farra Dhelina said...

hapy 4th annvsry kak.. a'a kita pun suka la lagu ni..layannn hihi

Farra Dhelina said...

hapy 4th annvsry kak.. a'a kita pun suka la lagu ni..layannn hihi