Friday, June 25, 2010

Nur Aleesya berwajah baru..

Hari ni nak bagi korang tengok wajah terbaru cik eisya …korang layan je la ye..N3 pendek je ni..(tuan rumah,bz wat kajian tindakan..hihiii)

IMG_3643 a

IMG_3651 amacam,ok tak rambut terbaru eisya ni..

yang sebenarnya,sedih gak la masa tengok eisya rambut pendek ni..balik keje amik eisya kat umah yang jaga dia tu,rambut dah pendek..uwaaaa..baru nak simpan panjang..konon nanti raya mesti panjang la..tapi,sebab sekarang ni musim panas,lagipun dah potong,redha je la..free lak tu..layan je la eisya ye..nanti raya mesti dah panjang skitkan..(sedapkan hati)

 

p/s

-baju tu ibu eisya yang bagi..tempah tau..cantik gak..

-kasut eisya pakai tu,tak sesuai ngan baju…hihi..kasut lain semua dalam kete..hemtam je la kasut tu..

16 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tomeynyer anak dara ni.....tak nak join contest kiter ke...

Ummi Eisya said...

kena cari eisya baju hijau ni..tunggu ye..hihi

mummy_ayu said...

comeinya dia....

Farra Dhelina said...

ttp maintain cute ;)

Yan said...

a'ahla kasut tak kena

ummiaqeef said...

kite pun xnak botakkan aqeef la..nak tgk dia rambut panjang..hehe

Intan said...

Tetap aunty sayang dia tau :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai comelnya..my nuha punya rambut dh serabai :P

lily azliyana @ mama zara said...

ok jek rmbut eisya..lagipon rmbut die cpt panjang..klu macam Zara ni berkurun baru nk tumbuh balik gamaknye..hihi

Drama Mama said...

comel gak rambut kontot camtu. hiks. i pun tension bila rambut anak kena potong...apdahal anak i boy. haha. suka rambut panjang. hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

huaa...auty suka rambut lama eisya...tak pe lah..nanti panjang lagi..

ko nak tau aku ni farra..kejam sungguh..rambut ayyunie + aleesya tu dah panjang giler kat depan...tapi disebabkan sayang nak gunting aku rela tak gunting..tapi kena selalu pin n ikat ler walaupun kat rumah...kengkonon nak rambut depan biar sama panjang ngan rambut belakang...kejam kan

mama naufal said...

tetap comel gaban.. haha..

10 said...

pendek2 nampak kemas... tetap comei...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

ala eisya berwajah baru..cute gak la rambut pendek2 tu..

kalo damia pun mama dia yg nangis kalo potong lebih2.. rambut dia ciput sangat..hehe

shila ariff said...

versi eisya berambut pendek..still cute miut..:)

♥MAMA♥ said...

gaun purple ni comey bangat,kiut gak kalu join contest mama tu ;-)