Wednesday, August 10, 2011

WW dengan Villa Nabilla...

Korang layan ni dulu ye..



Hah, nilah gambar yang orang cakap Villa Nabilla tu..daku ada terbaca kisah ni minggu lepas..Memang dah lama ditinggalkan..ada banyak la kisah dia..nanti daku cite skit la apa yang daku dah baca tu..
(pic from google)


ada orang kata pernah terjumpa nabilla tu..entah la betul ke tak..
agak-agak nabilla tu mcam ni tak???



-




-
-
hihi..ni hantu kak limah la......



p/s:-bulan ramadhan ni semua syaitan kena ikatkan..jangan kita lak yang jadi syaitan nye..


9 comments:

zaidah said...

klu kita jadik setan lagi teruk....jadik raja kepada setan2....

misya said...

seram

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

adoii..hantu kak limah jugak yang glamour!!

nabilah_2908 said...

apa kisah di sebalik Villa Nabila ni..?

errr...sama lak nama..huuhuh... ;)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kat mana ni? seram jer nampak kawasannya

ummuabdullahsyaakir said...

oh ni ke villa tu?view mmg nmpak seram..

Lily@MamaZaraZareef said...

aiyoo..mmg misteri betul nmpak villa tuh..baru tgk gmbar dh rasa takut..nnti buatlah full entry pasal sejarah villa tu yek..sesekali layan citer seram..=p

shila ariff said...

terkejut sesaat tgk gambar hantu kak limah...ingatkan rupa sebenar nabilla tu...huhuhu..bikin suspen je...huhuhu...

Fitri Senin said...

mak aih terkejut saya baca entry ni