Thursday, August 25, 2011

Eisya dah ada band sendiri..

 

Korang tengok la aksi si princess saya yang gedik ni..

 

IMG_2882

IMG_2885

eisya dah ada geng untuk tubuhkan kelab..hahaha..budak lelaki tu cucu sedara my BIL..nama ayie..suka tul eisya kawan ngan ayie ni..asal datang umah je,mesti ajak nyanyi sama-sama..aksi ayie main gitar tu tak mudah..ada style..hihii 

 

IMG_2884

amboi eisya,posing lentok ye..gedik tul..haihhh..

 

IMG_2889 

IMG_2879

ni antara cousins eisya..ada lagi yang tak ada dalam ni..riuh rumah bila semua datang..suka..suka..eisya lagila suka..habis mainan dia keluarkan..eh,yang budak tecik tu,anak saya no 2 ye..ada gak terselit si Amani ni..huhuu

 

p/s:-esok dah jumaat..eh,sekejapnya,,dah nak raya.,suka nak tiba raya tapi sedih bila teringatkan bulan ramadhan..seronok kan bulan ramadhan ni..tenang je hati..

4 comments:

10 said...

eisya nyanyi lagu apa tu?

Anamarza said...

safiyya jenis pemalu, klau nak nyanyi tu sempat tersipu2 dulu, hihii

BabyIntan said...

Amboi amboi eisya dah ada geng lah, arissa nak join sekali boleh? Hee hee :D

Budak2 nie paling seronok kan kalau ada org atau sedara mara dtg rumah coz lebih meriah!

Ucapan Aidilfitri dari BabyIntan…
~Salam Lebaran 2011 from BabyIntan~

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waaah.. waah.. ada bakat ni..
kena try masuk audition idola kecil la pasni.. heheheh