Tuesday, May 3, 2011

Cuti memang best..berjalan lagi best..Tanjung Piai pun best..BEST!!!

Gambar akan menceritakan segalanya..hihi..

 

IMG_1371

ceh,letak gambar ni dulu..ngada la tu..hihii

 

IMG_1375

ni la destinasi masa cuti hari tu..Tanjung Piai..

IMG_1365

pergi sekali ngan family BIL.. 

IMG_1373

IMG_1382

ni bertiga je..eisya dah hilang ikut cousins dia..

IMG_1394

bertiga lagi…

IMG_1398

langkah seorang ayah..hihii

IMG_1404

IMG_1432

IMG_1426   

ni budak ucuk ummi..cayang adik..

IMG_1439

IMG_1437

IMG_1459

ok..dah habis..sape nak pergi tgk la harga tiket dia..best dpt tgk matahari waktu petang..

10 comments:

Abang Long said...

Salam...bestnyer...walaupun sy org Johor, masih lum lg melawat tempat tu..ish3. thanx for sharing

Farra Dhelina said...

ala tak dpt tgok gmbr lah.. nnti smbung tgok lah kat bb ;p

[-suziey-] said...

ooooo tanjung piai ni..aku ade survey hr tu...tp agk jauh dr KL..so xjadi pegi..tu yg ke PD jek..ekeekek:D

amani dh besar dh..nmpk mcm muka ko la fara..hehe..

lawak wei..hanya monyet bole buang sampah sembarangan yek..sape yg buat2 xpaham tu bole la jadi monyet..hahaha pedas giler :p

etiey.com© said...

alahai comelnya! hehe cuti memang best!!!!

Putra Mama said...

adik eisya sdh besar yer.. eisya pun dh besar.. berdikari lagi ;)

kakyong said...

cantik2 nya gambar...


n3 terbaru kakyong
Percuma simple header
mode rajin menjawab tag
Selamat Pengantin baru dan Tahniah Fazreen Rafi
Keputusan Cabutan Bertuah – contest aksi si cilik berbasikal

Puan Comei said...

hehe.. saya dah 2x pergi tak pernah jemu. syok bwk budak2.

Fara_Adura said...

Wahh beshnye jalan2.. sama hobi ait. Ehehehe.. Comei2 pic nye.. i laikkk:D

jemarioren said...

kat johor rupanyer...baru tau

ibuayahdamia said...

tanjung piai aku suka makan seafood...lagi satu pernah stay kat calet dia...dah 2 kali...sebab hubby aku kan suka memancing..memang best panorama situ..