Friday, November 19, 2010

Wajah- Wajah Comel Amani..

 

Pergh..giler lama tak update blog..memang bz mom la sekarang ni..hihi..padahal bukak je blog tetiap hari,FB tu memang wajib la..boringkan duk je kat umah..tapi nak menaip wat n3 tu,huh,otak dah tepu,,dah malas bebenornya..lagi lak,bila nak mula menaip je,si amani ni mula nak ekh sana ekh sini..macam dia tahu je ummi dia nak berblog..

ok..ok..tak boleh banyak cite,korang layan la pic amani k..wat penyegar mata tatap wajah baby ni..huhuuu

IMG_6549_e

IMG_6542_e

IMG_6537_e

IMG_6546_e

low_res_IMG_6461_b&w

 

p/s:

-hari dah 27 hari..cepat la habis pantang..

-last week ada ratu datang melawat amani..siapa ratu tu..tungguuuuuu

12 comments:

mummy_ayu said...

tomeinya baby...suka pic aleesya kiss amani tu..so sweet...

[-suziey-] said...

AKU TAU RATU POSING DTG MELAWAT KAN..HIKS:P

BESTNYE LA JADI BAYI..TIDO TIDO DAN TIDO TNPA ADE MASALAH:d

10 said...

semoga membesar dgn sihat ya...

ibuayahdamia said...

uiksss...cam kenal jer ratu tu...ekekek..nak kenal jugak lah ratu tu..hahaha..

aku tgh edit2 gambar amani...jap lagi aku buat entry gi rumah ko...hehe

pandai tul eisya cium adik dia...malam tu tak nak pulak...

ibu_Arifa said...

comelnyer amani..nnt besar mirip akaknyer agaknyer yer...riuh ler umah ko nnt.

MaMa3H said...

Tahniah yer dpt bb baru...mesti aleesya yg paling excited.take care yer:)

Gieyana said...

CNTIK PICCa yg si kakak tgh mencium adiknya tue..:D

lily azliyana @ mama zara said...

alahaiiiii..suke3x..buat diri rase tk sabar tunggu bulan 3 adek Zara plak nk kuar..=p..tp kan..bace kat blog ibu damia tuh die kate ngeri dgr pengalaman bersalin Fara..agak2 bile nk share stori..nk gak tau cmner pengalaman tuh..huhu

firahadifa said...

gamba yg last tu i likeee

Naz Nur Nhazzla said...

bila amani bukak mata mcm kakak alisya

CuTeMiUt78 said...

tomey2.... belum berkesempatan nak g tgk amani.. nanti klu sempat kita singgah ya...

Cik Andam Hazlina said...

alaaaaa geramnya tgk baby..