Friday, November 26, 2010

Eh!!! Amani Jumpa Ratu la..Siapa Ratu tu?????

Ya Ampun tuan gambar ye..(bukan daku,tapi orang dalam pic ni tau)..n3 ni memang dah terlambat sangat..dah basi dah pun..dok terperam je kat dalam draf..bukan tak nak publish tapi baru taip separuh je…sejak amani dah besar skit ni..memang kena dok sebelah dia je..kalau kita lari je sekejap nanti dia waaaaa…dia tahu lak tak ada orang kat sebelah dia tu..

ni pun angakt laptop duk kat sebelah dia..hihi..tapi tak leh lemakan,sebab tak elok lak laptop duk sebelah baby..eh,yeke tak elok..teori daku je kata tak elok..

2 minggu lepas, ni lah dia Puan Ratu kita bersama keluarganya singgah jap ke teratak buruk daku ni..nak menjenguk Nur Amani lak..adoi,dah la umah bersepah..almaklumla,kakak kan suka kemas sekarang ni..habis dia kemaskan barang2 mainan ni..konon nak bagi adik dia main lak..emm layankan aje la..

tAPI lagi best dapat jumpa ngan anak-anak Ratu ni..mmg comel..nak lagi si aleesya tu..memang ayu tul la..sopan je macam ibu dia..hikss..

tapi kalau si kakak eisya ni,huh,sikit punya garang ooo..cik eisya mmg garang..sampai budak lelaki pun takut ngan dia..padahal mak si eisya ni(daku la tu) skit punya pemalu dah sopan orang nya..hahaahaaa..giler punya ayat ni…masuk bakul angkat sendiri..

tapi kakak eisya rajin tolong ummi dia..suruh je apa2,mesti dia wat..bagus kakak..dan sangat sayangkan adiknya..orang lain jangan pegang ye adik dia..nanti dia mengamuk..kalau tak caya,tanya la si Ratu tu..siap kena marah nak angkat adik dia..

ooiiii,dah cite tentang lain lak ni..balik kepada tajuk asal ye..

tERIMA Kasih wat ibu damia sekeluarga sebab datang jenguk kami..ada hadiah lagi..dah la layanan tak seberapa..tapi yang penting kunjungan tu kan..kami sangat hargai..

ok la,amani dah gelisah ni..nak mencari sesuatu kat ummi dia la tu..tetttt….

layan pic yang nan ado ni ye…

 

IMG_6500_e

Ayu tgh sibuk snap gambar Amani

IMG_6502_e

Ayyunie dan ibunya(gambar goyang la…)

IMG_6503_e

Aleesya dan ayahnya

IMG_6507_e

Amani konfius sapela yg dukung nie…

IMG_6509_e

Ayu mengambil berkat 

Gambar Eisya xde sbb sibuk dia main dgn Aleesya dan Ayyunie. Sampai bergaduh berebut mainan. Hihi….

 

p/s:

-tolong…………n3 contest tak siap lagi..adoi,mesti aku punya la paling hampehnye nanti.

-ayah damia ada amik pic Amani..cantik oo..nak cilok leh tak??

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

besar dah amani erkk..rambut lebatt :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tahniah eisya top 20 contest baby ibu http://babyibu.blogspot.com/2010/11/top-20-gaya-si-comel-berhari-raya.html

ibuayahdamia said...

wah...dah kelaur entry yer..alahai..segan aku ko panggil ratu...aku biasa2 jer...tak secantik ratu yg real pun..ekekek

aleesya tu depan org jer berayu-ayuan...kat rumah sendiri, sama gak..kadang2 gaduh ngan adik..kadang2 gaduh ngan ibunya sendiri...

aku yg sepatutnya ucap tima kasih banyak2 kat ko..sebab bagi aku voucher dominos tu..dah lah susah2 beli dominos..aishh..thnaks bebanyak tau..

next time harap leh jumpa lagi yer..kli ni sesi shoot2 pulak...

firahadifa said...

dear , u both mmg da lama kenal ke ?? ke jiran ?? hehe

ieda said...

seronoknya amani jumpa ibu RATU ..
besar dah amani :)

zura@iwan said...

ibu Ratu dtg umah yer...cm tu aku nk banak gk le..hehe..

[-suziey-] said...

weeeee ayu silap amik berkat tu..kang xpasal2 lekat baby girl lagi..hahahahaha:p aku patutnya yg amik berkat ngn baby amani:p