Monday, July 25, 2011

Dah 9 Bulan..


Hari ni Nur Amani binti Mohd Adzhar dah genap 9 bulan..








Amani tu dah pandai baca buku ke???hihi..Amani suka tengok gambar dalam buku tu..kusyuk tul kalau dah pegang buku..


9 bulan
-Amani dah merangkak dengan lajunya..
-Dah berdiri dekat sofa sendiri pastu pusing seluruh sofa tu..tak lama lagi mesti dah leh jalankan..
-Amani ni sangat ligat.susah tul nak duduk diam..kalau dah leh jalan nanti,macam mana la agaknya..hihi
-Suka sangat makan..sekarang dah makan bubur..tapi pantang tengok kita makan,mesti mulut nganga je..leh rasa skit je adik ye..
-Amani dah pandai tepuk amai-amai..Goyang kepala kalau kita nyanyikan untuk dia..
-Yang penting,nak berkepit je ngan ummi..pantang nampak ummi,orang lain dah tak leh pegang..hihii

Sebahagian perkembangan Amani..ummi coretkan supaya nanti bila dah besar,leh baca semula..

Happy 9 months old Amani




12 comments:

misya said...

wah besar nanti mesti minat membaca ni

Gieyana said...

cepat ms berlalukan..dh 9 bln rupanya Amani..cleaver tue psl asyik jer dia tenung buku tue..:)

zaidah said...

SEKEJAP AJE DIA DAH BESAR....TAK LAMA LAGI BLEHLAH BERJALAN..SENANG UMMI NAK BAWAK GIE BERAYA....

Ummi Salsabila said...

pandainya dia baca buku! happy 9month old amani!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Happy 9 month old Amani..
Moga terus membesar dgn sihat & kuat bagai juara..
kusyuk dia membaca.. ;)

ummiaqeef said...

dah mcm boboi pun ade amani ni..hehe

e!ya said...

suka buku yerr..nnt sure rajin mbaca

Ila said...

dah besar dah amani ek..semoga sihat hendaknya

e.l.i.s.s.m.i.e said...

suka buku yer, leh geng kakak nuha. pegi mana ajer jumpa buku nak beli :p

Lily@MamaZaraZareef said...

alalalala..pndainye amani menelek buku yek..nnti belajar baca buku ngan kakak eisya yek..=D

NORA said...

Nak jemput join contest nii...sila ke
http://mysweetkiddys.blogspot.com/

CIK JATT said...

happy 9 months amani!
rajinnya baca buku. kena rajin macam ni sampai besar ok:)

by the way, salam kenal. follow ur blog!