Wednesday, July 13, 2011

Bila aku, dia dan dia..

Kekeringan idea la..jadi biarlah gambar yang menceritakan..


 
 bersama adik yang bakal bekerja tak lama lagi ngan cik eisya muncit..hihii...ada style la eisya..

  
wow..aksi melompat yan tak berapa nak jadi..eisya 'melompat' ke tu..
 ni baru melompat..haha..dulu nak wat aksi gini,tapi time ngandung..huhu..pakai baju kurung pun belasah jela..ramai kata daddy eisya tu mcm aksi pegang kusi je..hihi..

 pic kami bertiga..tak cukup sebab Amani tak de.Amani kena tinggal masa ni..ummi kena blk Kuantan sbb ada hal urgent..

 bertiga lagi..


 cik eisya yang sekarang waktu tido dah terbalik..

 eisya yang nak pergi pegang lembu..tapi ummi tak bagi..takut kena tanduk ooo..

 ni aksi eisya yang ajar..pandai gak dia..

 pemandangan kat jeti Pekan..

13 comments:

misya said...

cantiknyer view

Anamarza said...

pandai eisya posing, comeiiii

e.l.i.s.s.m.i.e said...

daddy eisya mcm duduk diudara lah :)

pandai anak dara posing.

shila ariff said...

hehehe..eisya angkat tangan je tu..huhuhu...

p/s: ingatkan pantai balok..rupanya kat pekan..balik kuantan bgtau le..nanti leh pi makan patin kat tepi sg. kuantan...hehehe...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wah wah..bukan main lagi melompat yer..hehe

p/s: bagi alamat jer lah senang..sebab nak pos baju trudy n teddy tu..dah lama sgt pegang...tak sedap hati pulak rasanya..

Lily@MamaZaraZareef said...

view cantek..gmbar pon cantik sgt..klu korang ni dh tak pyh photoshoot ngan pro photog dah..sndiri2 amik pon dh cun giler!!!..hihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantiknye gmbr..
suke tgk gmbr yg melompat tu..comel jer gaya Eisya kat situ.. ;)

Ila said...

cantik permandangan

Ummi Salsabila said...

wah.cantiknya view.ofkos la gamba cantik2.sakan umminya lompat dgn baju kurung.hehe

Ummi Eisya&Amani said...
This comment has been removed by the author.
[-suziey-] said...

amboih sakan korang melompat yek..hiksss....semakin cantik la cik eisya yg waktu tido dh terbalik ni..ekekek:D cemana la bole jadi cenggitu yek..ish parah ni..

Qaseh dalia adelia said...

xsmpat nak lmpat hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mmg ceria!!!
sporting la asben.. =)
sama nek melompat!!